Doprava zboží
Zboží Vám odešlu přes Zásilkovnu. O tom, jak tato přepravní společnost funguje si přečtěte zde.
Jak Zásilkovna funguje?
- V košíku zvolte dopravu na výdejní místo Zásilkovny.
- Ve vyhledávači výdejních míst najděte to, které máte po ruce. K dispozici máte tisíce výdejních míst v Evropě i samoobslužná bezkontaktní výdejní místa Z-BOX.
- Objednávka na výdejní místo dorazí zpravidla už na druhý den.
- Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí.
- Na výdejním místě stačí jen nahlásit heslo. Pro zásilku můžete poslat kohokoliv - stačí, když mu heslo předáte.
- Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď hotově, anebo kartou.
- Kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše ve Sledování zásilky.
- Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní (v sezóně může být úložní doba zkrácena).
- Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit si úložní dobu až na 21 dní či zaplatit dobírku.
- Se Zásilkovnou je jednoduché i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je hotovo!